sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Kuvatarina: Metsässä!

Oltiin Pedron, mun äitin ja siskon kaa metsässä, äiti ja sisko poimi sieniä ja marjoja, mä kuvasi >))
Ehkä vähän pitkä, toivottavasti jaksatte lukee..




Pedro: No onks tää hyvä asu
Mä: Joo..



Mä: O.o vaseliininkin päätit sitten ottaa
Pedro: Hey c'moon se sopii mun kypärään ja cd-soittimeen hyvin
Mä: ahaa niinpä niin


Pedro: Wohoo
Mä: hei älä tipu



Pedro: -.- mä oon ihan himo vahva,  mä en tipu ihan noin vaan.. *angst*

Autossa


Mä: Ja taas..


Pedro: Sori mut mä harrastan tätä


Pedro: *fiiliksissä*


Mä: Mitäs kattelet?
Pedro: asfalttia..eihän tuolla muutakaan oo..


Pedro: paitsi..onkse..SE ON AITO MUSTANG
Mä: Kröhöhöm sullakin on 
Pedro: nii..mut toi on hienompii :3


Pedro: *koiranpentuilme*


Mä: o.o


Mä: siihen päätit istahtaa
Pedro: joo

Hetken kuluttua


Pedro: Hei, mikä tää on!?!


Mä: Öööö, mustikka
Pedro: Onkse syötävää
Mä: On, maista
Pedro: *maistaa*


Mä: no? oliks hyvää
Pedro: Oli :))


Pedro: Onks tää sit se puolukka?
Mä: Joo, ne on vähän kirpeitä, uskallatko maistaa?
Pedro: en ^w^ 



Pedro: Jos tää on niinku mulle iso ja sulle pieni..


Pedro: ..Nii entäs sit noi, mitkä on sullekin isoja O.O


Pedro: *chillailua*
Mä: kuunteletko jotain musaa
Pedro: ....


Mä: HALOO
Pedro: ai häh
Mä: et kuunteletko jotain :DD
Pedro: joo, Skrillexii *fiilistelyä* BANGARANG
Mä: Hei voit laulaa vähän hiljempaa x3


Pedro: kato kiipesin puuhun :)


Mä: no niinpä teit..tai no, toi on kyllä taimi ^-^


Pedro: kato mä oon voimamies :33


Mä: hähää mä oon vahvempi  >:333


Mä: hei, suahan on helppo kantaa tälleen >:D
Pedro: päästä alas! >:((

Jonkun ajan päästä


Pedro: huh, nää kävyt on painavii
Mä: ...


Pedro: Mä otan nää mun huoneeseen " muistoks "


Pedro: hei kato Sarkku


Pedro: öh.. mä oon ehkä vähän liian painava tai jotain ^U^


Pedro: kato mä kiipeen tän päälle
Mä: ok


Pedro: hnngh! hnnnnnnggh!!


Pedro: aah :)) pääsinpäs


Pedro: Oon kunkku!!
Mä: ;D


Pedro: Saanen suudella kynttänne, arvon neiti
Mä: uui :33 :P


Pedro: Täähän on kiva lepopaikka, ihan kun mulle suunniteltu ;)


Pedro: juhuu




Pedro: Hyyyi, kärpässieni ;(

10 minuutin päästä


Pedro: hei kato, mä vuodan verta!! OwO
Mä: se on mustikkaa
Pedro: No huh (;


Pedro: katos kun mä nostan tän kiven.. hnngh...hhnnnnnnghh!! aargh, tää on liian painava, jopa mulle =__=
Mä: :/


Pedro: Mä aavistan että tuolla tapahtuu jotain jännää..
Äiti: Sariannaaa!!
Mä: ..Ja mä aavistan että me palataan äitin ja siskon luo :)


Pedro: Tos on sulle kukkia ;))


Mä: aww ^w^


chillailua



Pedro: hei kato mikä toi on
Mä: joku musta ja karvanen? hei se on toukka :3


Pedro: Ooi mä silitän sitä :33
Mä: :D


Pedro: Kukkuu!
Mä: ö.Ö


Pedro: Wautsi, kanttarelli!!
Mä: jeah! ÄITII, kanttarellejaaa!!!


Pedro: uu, kanttarellikylpy 8D


Pedro: Nyt ylitän tän kamalan rotkon ja sit sä pelastat mut jos tipun
Mä: ok ;)


Pedro: apuaa, tipahdan


Pedro: omg! :(
Mä: *nostan Pedron*


Pedro: kiitti ;P


Mä: Peedroo, missä oot?


Pedro: Täällää, etkö huomaa mua
Mä: Oho ^w^





Pedro: Täältä on hyvät maisemat ;D


Lepohetki :)



Kiipeilyä




Pedro: Hei kato, sieni!! :DD
Mä: No niinpäs on





Pedro: Jes pääsin tänne puuhun :)


Mä: Joo mut meiän pitää lähtee :/

Autolla


chillailua





Pedro: No, mitäs me saatiin? ;)
Mä: Muutama mustikka, ne sun kävyt ja sit joitain risuja :D
Pedro: :D

Joo, tällanen vähän random ;D Moikka

- Sarianna ja Pedro

7 kommenttia:

  1. XDD Toi kynnen suutelukuva... = paras.

    Niin ja aika paljon chillailua ;'>
    Mut kiva postaus :''--33

    T: Saltzu
    bells-pullip-blog.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiva kuvatarina. Lisää näitä siis! ;D

    VastaaPoista
  3. Oli pakko liittyy lukijaks :D

    VastaaPoista
  4. miten sä päädyit tekee blogia actionmanista ? :---D
    nii ja teetkö tätä läpällä vai ..?
    repesin totaalisesti tolle missä pedro roikkuu auton penkissä ja on fiiliksissä XXDDDDDDDD

    VastaaPoista
  5. No löysin kirppikseltä ja aattelin että teen sille blogin :D Tavallaan teen läpällä mut onhan tää ihan kivaa :)

    VastaaPoista