sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Kt: Linnuille ruokaa

Tein tossa ehkä pari viikkoo sitte kuvatarinan, mut en oo vaan jaksanu julkasta sitä.. mut tässä nyt kuitenki


Pedro: Mooi!! :D tänään teen tärkeen tehtävän..;)
Mä: Minkä :oo


Pedro: Ootas hetki..









Pedro: Nyt mulla on tarvittavat varusteet...(::



Pedro: nimittäin..


Pedro: Vien linnuille ruokaa! ;))
Mä: okei cool ;D



Pedro: Eli kiipeen tän korin ja näitten turvavarusteiden kanssa tonne lintujen ruokapaikalle! :DDDD



Pedro: Avaatko ton ikkunan mulle
Mä: okei * avaan ikkunan *


Pedro: Noniin c;


Pedro: uiiii





Mä: Noniin Pedro on vissiin nyt päässy tonne korille



Mä: Jaha nyt siellä kaadetaan pähkinöitä koriin..



Pedro: Homma hoidettu ((; Nyt saa talitiaiset pähkinöitä 
Mä: Hyvä :D

Ja tähän loppuun pari videoo Pedrosta, laatu nyt on ehkä mitä on..



Moikka! 

- Sarianna ja Pedro

5 kommenttia:

  1. Pedro on iha paras :'DD

    VastaaPoista
  2. En älunny tota kohtaa, ku sun käsi näky tos videos ö__ö

    VastaaPoista
  3. Haastan sinut vastaamaan yhteentoista kysymykseen! Kysymykset ja ohjeet löydät blogistani! :D

    VastaaPoista